Współpraca
GraMy razem
Wyzwanie czy sukces
Czy dobra współpraca to tylko miły dodatek, czy klucz do sukcesów biznesowych? Podczas warsztatu uczestnicy zanurzą się w grze zespołowej, doświadczając prawdziwej współpracy. Następnie przeanalizują swoje działania, wyciągną wnioski i wyjdą z nowymi umiejętnościami, by budować zaufanie i odsunąć rywalizację na bok.
Co jest dowodem?
Co się zmieni?
Po warsztacie osoby uczestniczące:
- Widzą korzyści ze współpracy
- Komunikują się wprost
- Angażują się w realizację wspólnych celów zespołowych
- Uwzględniają potrzeby innych w trakcie realizacji celów zespołowych
- Mają wypracowane własne zasady współpracy
Co jest wyjątkowe?
Gra zespołowa „Osiedle”™
Dynamiczna gra, która angażuje uczestników w realistyczny scenariusz wymagający intensywnej współpracy, komunikacji i kreatywnego rozwiązywania problemów. Gra polega na realizacji serii zadań, które tylko w pełnej synchronizacji grupy mogą zostać pomyślnie wykonane. Osoby uczestniczące będą musiały współpracować, dzielić się informacjami, a także podejmować decyzje w czasie rzeczywistym, bazując na ograniczonych zasobach i czasie. W trakcie gry zmierzą się z różnymi wyzwaniami, które wymagają podziału ról, efektywnej komunikacji oraz wykorzystywania indywidualnych umiejętności w zespole. Gra pozwala na obserwację, jak poszczególni członkowie zespołu współdziałają w różnych warunkach, identyfikując silne strony oraz obszary wymagające rozwoju.
Narzędzie, które umożliwia lepsze zrozumienie i rozwijanie umiejętności pracy w zespole. Dzięki niej można ocenić stopień zaangażowania, komunikacji i wzajemnego wsparcia w grupie. Pozwala na dostosowanie strategii działania do różnych poziomów współpracy. To skuteczny sposób na budowanie efektywnych relacji w zespole, identyfikowanie obszarów do poprawy i motywowanie do aktywniejszego uczestnictwa w procesach grupowych.
Skala współpracy
Wypracowanie
własnych zasad
Osoby uczestniczące pracują nad zestawem zasad, które będą fundamentem efektywnej współpracy w ich zespole. Celem jest określenie, co w codziennej współpracy sprzyja osiąganiu celów zespołowych, a co stanowi przeszkodę. Osoby uczestniczące analizują swoje dotychczasowe doświadczenia, dzielą się spostrzeżeniami i identyfikują pozytywne i negatywne czynniki. Na tej podstawie, grupa tworzy praktyczne i realne zasady współpracy, które pozwolą im lepiej radzić sobie z wyzwaniami i budować zaufanie. Ostatecznie, uczestnicy będą mieli jasno określone wskazówki, które ułatwią im skuteczną współpracę, pomagając osiągać wspólne cele i podnosić jakość pracy zespołowej.
Co do wdrożenia?
- Otwarta komunikacja – narzędzie budowania zaufania w zespole
- Wypracowane zasady współpracy dla zespołu
Jakie jest to szkolenie?
- Oparte na doświadczeniu zespołowym. Szkolenie rozpoczyna się od symulacji pracy zespołowej, z której wyprowadzamy wnioski dla zespołu.
- Uniwersalne, a jednocześnie unikalne. Sprawdzi się w różnych środowiskach pracy, niezależnie od branży. Każdy zespół wypracowuje unikalne rekomendacje dotyczące współpracy zespołowej dla siebie.
- Oparte na dowodach. Modele komunikacyjne bazują na badaniach z zakresu psychologii organizacyjnej i komunikacji.















