Certes PRO

Przywództwo

Storytelling

Zespół jest podstawową formą organizacji współpracy w firmach. Dobrze funkcjonujący zespół powinien spełniać dwa współzależne kryteria efektywności: realizować cele i spełniać oczekiwania kierowanego do niego przez klientów czy organizację oraz spełniać oczekiwania jego członków co do sposobu pracy, możliwości rozwoju, zapewnienia wsparcia i bezpieczeństwa relacyjnego. Lider odgrywa kluczową rolę w nadawaniu tonu współpracy zespołowej zarówno poprzez klarowne stawianie celów i ich egzekwowanie jak i dawanie przykładu i dbanie o sposób ich realizacji.

    Chcesz wiedzieć więcej?
    Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje


    Co jest dowodem?

    Narracyjne przedstawienie argumentów z wykorzystaniem historii

    Osoby o autonarracji silnie skoncentrowanej wokół bieżących zamierzeń życiowych

    Psychic numbing

    Znaczny wzrost wartości

    Wpływ narracji na stygmatyzację

    Obecność przykładu

    Walencja zakończenia opowieści

    Co się zmieni?

    Po szkoleniu osoby uczestniczące:

    • Wykorzystują osobiste historie w sytuacjach przekonywania, inspirowania oraz uczenia innych
    • Korzystają z historii jako dowodu na poparcie własnej argumentacji
    • Pomagają wyciągać wnioski z danych
    • Komunikują się bardziej obrazowym językiem
    • Tworzą bogatsze, bardziej inspirujące prezentacje
    • Mają repertuar kilku historii osobistych do wykorzystania

    Co jest wyjątkowe?

    Narzędzia polskiej szkoły reportażu
    w biznesowym kontekście

    Narzędzia polskiej szkoły reportażu w biznesowym kontekście – uczestnicy uczą się korzystać z tych samych technik, które stosują profesjonalni reporterzy

    Pięć kroków tworzenia historii – jako kanwa pierwszej części warsztatu: pozwala pracować w iteracjach i pracować nad jedną historią nie tracąc wcześniejszego dorobku dorobku

    Pięć kroków
    tworzenia historii

    Story Safari

    Story Safari – warsztat pozwalający osobom uczestniczącym poszukać i oszlifować przynajmniej jedną historię osobistą

    Laboratorium opowieści – 7-godzinny trening tworzenia i opowiadania, podczas których osoby uczestniczące dzielą się swoimi historiami i przygotowują wersję 3.0 swojej opowieści

    Laboratorium opowieści

    Neuronauka wobec
    storytellingu

    Neuronauka wobec storytellingu – korzystamy z odkryć psychologii poznawczej i neuronauki, żeby wesprzeć warsztat narracyjny uczestników

    Inspiracje filmowe i literackie – nie czerpiemy inspiracji z marketingu: tylko ze sztuki retoryki, filmu i literatury

    Inspiracje
    filmowe i literackie

    Bank historii

    Bank historii – uczestnicy tworzą zbiór firmowych opowieści do wykorzystania przez wszystkich w różnych kontekstach.

    Co do wdrożenia?

    • Model MOBOKO – ułatwiający skonstruowanie jasnego przesłania z opowieści
    • Trzy struktury opowieści: model WRE, Podróż bohatera, Narracja danych
    • Termometr konfliktu (Sachci & Sachci) pozwalający ocenić storytellingowy potencjał opowieści
    • Schemat: Wystartuj – Wyląduj pozwalający dobrze zacząć i wyjątkowo zakończyć opowieść
    • Pięć zasad obrazowego języka Stevena Pinkera – jak unikać „rzeczowników zombie” i budować żywe, dynamiczne komunikaty.
    • Technika „Zoom” – narzędzie filmowe pozwalające skupić uwagę na szczegółach i pogłębić przekaz.

    Powiązane produkty

    Interwencje zespołowe

    Szkolenia i webinary

    Uwolnij swój potencjał