Certes PRO

Przywództwo

Tajniki strategicznych
prezentacji

Słowa, które wypowiadasz stają się domem,
w którym mieszkasz.

– Hafiz

Bierzemy udział jako odbiorcy w dziesiątkach prezentacji. Potrafimy wskazać co sprawia, że jedne pamięta się długo i wspomina jako interesujące czy przekonujące a inne szybko zapomina. W epoce zalewu różnego rodzaju treściami wyzwaniem staje się dotarcie do uwagi odbiorców, decydentów, liderów organizacji. Odpowiedź na jedno pytanie: Jaki mam cel? decyduje o tym czy prezentacja jest strategiczna czy nie. Skuteczną czyni ją zaprojektowanie tak by w pełni skorzystać z trzech obszarów wpływu mówcy: dotarcia do emocji, racjonalnej argumentacji i użycia własnej wiarygodności.

    Chcesz wiedzieć więcej?
    Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje


    Co jest dowodem?

    Eksperyment „tapping study”

    Eksperyment „zastawa stołowa”

    Co się zmieni?

    Po szkoleniu menedżerowie i menedżerki:

    • Rozpoczynają projektowanie wystąpień kierowanych do organizacji od sformułowania zoperacjonalizowanego celu jaki chcą osiągnąć
    • Potrafią zdecydować jakie treści (racjonalna argumentacja, emocje i własna wiarygodność) ułatwią osiągnięcie celu ich strategicznej prezentacji
    • Potrafią podejmować decyzje z jakich treści zrezygnować biorąc pod uwagę cel prezentacji
    • Wszelkie formy dotarcia potrafią podporządkować realizacji celu prezentacji strategicznej – dane, sposób komunikacji (gestykulacja, poruszanie się, komunikacja wzrokowa, głos, pauzy), pomoce audiowizualne

    Co jest wyjątkowe?

    Indywidualny
    coaching prezentacji

    Indywidualny coaching prezentacji – każdy z uczestników może otrzymać indywidualną, pogłębioną analizę własnego stylu prezentacji od strony formy (postawa, wykorzystanie przestrzeni, wzmacnianie przekazu gestykulacją, głos, pauzy, komunikacja wzrokowa) na podstawie nagrania wykonywanej prezentacji oraz rekomendacje rozwoju.

    Tryb laboratorium – praktyka ponad teorią – znacząca (70-80% czasu) część szkolenia poświęcona jest na ćwiczenia w bezpiecznych warunkach poznawanych umiejętności prezentacji strategicznych

    Tryb laboratorium

    Tylko praktycy prezentacji
    strategicznych

    Tylko praktycy prezentacji strategicznych program prowadzony przez trenerów, którzy są praktykami prezentacji strategicznych w dziedzinach poza szkoleniowych t.j. prezentacje do klientów, prezentacje do decydentów, mówcy key-note, autor książki Tajniki wystąpień publicznych.

    Co do wdrożenia?

    • Zoperacjonalizowany cel prezentacji strategicznej
    • Model projektowania prezentacji strategicznej StratPlan™
      • Wnioski z diagnozy indywidualnego stylu prezentacji
      • Forma – sposób komunikacji
      • Treść – komponowanie zawartości prezentacji
    • Zastosowanie skutecznych formatów zwiększania siły przekazu:
      • Początek strategicznej prezentacji
      • Zakończenie strategicznej prezentacji
      • Techniki wzbudzania zainteresowania
      • Pomosty logiczne

    Powiązane produkty

    Nazwa szkolenia

    Nazwa szkolenia

    Nazwa szkolenia