Certes PRO

Negocjacje

Wywieranie wpływu

Manipulacja czy relacja

Czy można przekonać innych do swoich pomysłów i jednocześnie zachować, a nawet poprawić relacje z nimi? Bardzo często pojęcie perswazji kojarzy się z manipulacją i działaniami etycznie wątpliwymi. Drugie skojarzenie to dynamika i ekspresja używanych środków. Czy to jedyny skuteczny sposób perswazji, a może można to zrobić inaczej, bardziej po ludzku? W trakcie warsztatu osoby uczestniczące wybierają narzędzia perswazji odpowiadające ich potrzebom i osobistej wrażliwości.

    Chcesz wiedzieć więcej?
    Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje


    Co jest dowodem?

    Mówcy stosujący perswazyjną technikę prezentacji

    Dwuznaczność argumentacyjna może prowadzić do depolaryzacji postaw badanych

    Apele emocjonalne (afektywne) i apele logiczne (kognitywne)

    Wysokie wyniki w skali AELS Active-Empathic Listening Scale

    Co się zmieni?

    Po szkoleniu osoby uczestniczące:

    • Rozumieją mechanizmy wywierania wpływu zwiększające ich szanse na sukces
    • Potrafią prezentować swoje pomysły w angażujący sposób
    • Wiedzą, jak budować autorytet i wiarygodność w relacjach biznesowych
    • Potrafią radzić sobie z obiekcjami innych i przekonywać ich do swoich pomysłów w sytuacji różnic interesów
    • Świadomie odnoszą się do czynników motywacji wewnętrznej, takich jak autonomia i potrzeba relacji
    • Potrafią w pełni wykorzystać potencjał słuchania jako najsilniejszego narzędzia perswazji i doceniania
    • Potrafią wpływać na zachowania innych stosując narzędzia feedback i feedforward

    Co jest wyjątkowe?

    Gra „czterodniowy
    tydzień pracy™”

    Gra „czterodniowy tydzień pracyTM” – symulacja spotkania, gdzie osoby uczestniczące mają podjąć wspólną decyzję w sytuacji rozbieżności interesów i wzajemnych oczekiwań. Uczą się sposobów argumentacji, która służy budowaniu koalicji i współpracy.

    Symulacja „wściekły klient™” – symulacja sytuacji, podczas której osoby uczestniczące są adresatem trudnych emocji. Uczą się, jak korzystać z technik radzenia sobie ze złością, strachem i oporem drugiej strony. Jak wywierać wpływ, kiedy nie mamy drugiej stronie nic do zaoferowania.

    Symulacja
    „wściekły klient™”

    Trening zachowań
    perswazyjnych

    Trening zachowań perswazyjnych – na bazie scenariuszy napisanych po pogłębionych wywiadach z wybranymi uczestnikami i konsultacjach z przełożonym/przełożoną osoby uczestniczące praktykują poznane wcześniej techniki wywierania wpływu.

    Symulacja „chcę z tobą porozmawiać o trudnej kwestii…” – osoby uczestniczące uczą się, jak dobrać do odbiorcy technikę udzielania informacji zwrotnej, ze szczególnym uwzględnieniem jego emocji i gotowości do przyjęcia komunikatu. Ten element szkolenia jest szczególnie dedykowany osobom chcącym wywierać wpływ w sytuacjach managerskich.

    Symulacja „chcę z tobą
    porozmawiać o trudnej kwestii…”

    Film „Zawsze masz wybór…™”

    Film „Zawsze masz wybór…™” – autorski film pokazujący dwa sposoby wywierania wpływu przez managera. Osoby uczestniczące mają okazję przeanalizować szanse i zagrożenia podejścia perswazyjnego i porównać je z podejściem relacyjnym.

    Co do wdrożenia?

    • Perswazyjna technika prezentacji
    • Struktura wypowiedzi SUCCES
    • Techniki sprzyjające porozumieniu Marka Goulstona
    • Reguły perswazji Roberta Cialdiniego
    • Koncepcja wywierania wpływu Rogera Dawsona
    • Metoda schodów behawioralnych, czyli radzenia sobie z oporem i obiekcjami
    • Techniki udzielania informacji zwrotnej: feedback i feedforward

    Powiązane produkty

    Negocjacje w praktyce

    SZKOLENIA: SPRZEDAŻOWE

    TECHNIKI SPRZEDAŻY – CHALLENGER SALES